2011. június 21., kedd

Padlófűtés padlófűtés WW Herotec száraz lakás felépítése:
Nem vagyok kínál padlófűtés Herotec.
Feltelepítettem, hogy az én fürdőszoba (14m ², de fűtött mindössze 9 négyzetméter. Wg fürdőkád, zuhanyzó, stb.).
Én rendeltem őket távolítani Elmshorn és Niebur volt az egész egységet, amelynek volt szükségem, de nem mindent.
Ezért ajánlom az marad itt.
> 100m cső 14x2 mm (érték 170 €), és hővezető csíkok> 50 db
Érték 140 € elég), még percekig. 10m ² emeleten.
A szigetelés lehet venni a kis egységek, az RTL-box (kontroll) vettem az Ebay-en (Buy 70 €). Ezután jött a fűtés csak FERMACELL száraz padlólapok.
A rendszer mozgás (ek) könnyen magát.
Call kérdésekkel, mint 0157 75769986

Katalógus az árak rendelhető elemek + I csatolnia
A rendszer szerkezeti magassága kb 2,5 cm, azaz nagyon lapos
Ár: 179 Ft