2011. június 20., hétfő

Acél szekrény szerszámszekrény polcok workshop HAMMER!

Acél szekrény szerszámszekrény polcok workshop HAMMER!:
HELLO!

szállítás a korábban tárgyalt áron lehetséges!

Én oldja meg werzeugkeller on! Van három szép és nagyon jó állapotban Werzeugschränke, hogy alig tér el a fényképet.

Mindent meg GO! VISIT ÉRDEMES!

ők mind egyformák, és a zár (kulcs áll rendelkezésre)

- 4 állítható polc horganyzott kabinet minden, míg
- Két ajtó
- A zárt


szürke színű - házassági fotók Már nem csak akkor történik meg, mert több mozgó dobozok még mindig előtte ... Én tiszta ezekben a napokban, az árfolyam ...


méretek kb 195cm magas - 40 cm mély - 95cm széles per szekrény

lenne pontosan az intézkedés újra ha érdekel

Nagyon jó állapotban! volt az egyetlen hobbija a pincében, és nem használják a kereskedelmi használatra! Körülbelül 10 éves. alkalommal valóban pénzbe kerül ...

Nem várható az új árat, hanem csak a tisztességes kereskedelem és ellentétben csökkent mindhárom szekrények én is szeretnék jönni ...

Ők is alkalmas hajó ... hardver-és barkácsáruház csak nem igazán jó masszív.

Én is harap, a másik (einzusteilen teljesen rugalmas, és szétszerelhető a közlekedés), nagy teherbírású polcok a képzett. A hátsó falon.

A pontos méretek, osztom a nap jó, ha nem a darab egy alku vadász, korábban nem vásároltak ... ;-)

Van továbbá egy nagyon nagy mágneses ellátás is tökéletes irodai vagy műhely. akkor is írni, hogy a vízben oldódó markerek és törölje le egyszerűen egy filzschwamm pl.

A panel beállítása külön-külön. Photo elérhető!

Én minden nap elérni telefonon a 21h.

MFG
Ár: VB