2011. május 20., péntek

Kézműves kés - kés - box vágó - karton - Blade - 18mm

Kézműves kés - kés - box vágó - karton - Blade - 18mm:
már nincs szükség ... Ideális bolhapiacon, tombola vagy személyes használat céljából ... Szuper minőségű ... 18mm penge ...

Anyaga: műanyag

Szín: Fekete / Piros

Típus: Cutter kés

Méretek: 15cm hosszú

Mennyiség: 40 db

Szállítási költség: 5,00 €

Kérem, hogy fontolja meg, hogy én nem vagyok kereskedő, hanem egy magánszemély. Az új uniós törvény előírja ugyanakkor, hogy most kell, hogy magánszemélyek egy egyéves és cseréjének jog minden termékre, kivéve, ha kizárhatja.

Az ezzel kapcsolatos információkat a leírás vették nekem, és őszintén, hogy a legjobb tudásom szerint. Én nem vállal garanciát. Én is kizárják az árucsere.

Te is ellentétben állnak az új fogyasztóvédelmi törvény, a vevő vállalja, hogy nem használja az új jótállási jog. Az akvizíció az aktuális tétel tudja erősíteni ezt a megállapodást.

Szóval én nem vállal garanciát, biztosítékot vagy visszavonása
Ár: 15 EUR